Na MIPORju so v okviru izvajanja primerjalnega ocenjevala poklicali klicne centre osmih slovenskih zavarovalnic, ki ponujajo življenjska zavarovanja in jim zastavili nekaj vprašanj v zvezi z njihovo ponudbo. Ocenjevali so odzivnost, čas čakanja, prijaznost do uporabnika ter kakovost in natančnost odgovorov – torej, ali se lahko potrošnik zanese na informacije, ki jih prejme s strani telefonskih svetovalcev. V večini primerov DA.

Večina svetovalcev je pustila pozitiven vtis z vidika prijaznosti in razumljivosti odgovorov. Posebej so se izkazali svetovalci Zavarovalnice Triglav d.d., Zavarovalnice Sava d.d, Prve osebne zavarovalnice d.d. in Zavarovalnice Generali d.d., ki so dobro poznali problematiko, o kateri so jih spraševali, dajali vtis zaupanja ter odgovore podajali jasno in razumljivo. Enako velja tudi za NLB Vita d.d., kjer pa je malenkost zmotilo dejstvo, da je svetovalec klicatelja prepričeval v sklenitev zgolj enega zavarovalnega produkta iz njihove ponudbe. Adriatic Slovenici d.d. nekoliko znižuje oceno dejstvo, da niso pokazali več interesa, da bi klicatelju zagotovili nekoliko bolj konkretne informacije.

Povsem drugačna pa je bila situacija pri Grawe zavarovalnici d.d, kjer so klicatelja iz MIPORja bolj kot ne osorno zelo na hitro odpravili, medtem ko smo pri Merkur zavarovalnici d.d. dobili vtis, da je svetovalka povsem nezainteresirana, ni bilo čutiti, da dobro pozna tematiko življenjskih zavarovanj, klicatelj pa konkretnih odgovorov ni prejel, niti dobro razumel. Rezultati so v celoti brezplačno dostopni na www.PotrošnikovZOOM.si

Tabela z rezultati ocenjevanja (vir: MIPOR):

TabelaZav1

Delovni čas ni najbolj prijazen do potrošnikov Prav vse zavarovalnice, ki smo jih vključili v primerjalno ocenjevanje, ponujajo brezplačno kontaktno številko. Bistveno pa se razlikujejo po delovnem času. Od »zmagovalke« NLB Vita d.d., ki jo lahko kontaktirate 24 ur dnevno vse dni v letu, do Grawe zavarovalnice d.d., ki jo lahko pokličete le od ponedeljka do četrtka od 7.30 – 16.00 ure, ob petkih pa celo samo do 13.30, je kar precejšen razkorak. Z izjemo omenjene NLB Vita d.d. pa delovni čas klicnih centrov nasploh ni najbolj prijazen do uporabnikov, saj se ure prekrivajo z običajnim delovnikom – od ponedeljka do petka nekje med 8.00 in 16.00, pri nekaterih pa vsaj do 18.00 oziroma 19.00. Pomanjkljivost, ki smo jo zaznali pri vseh zavarovalnicah, z izjemo treh (Adriatic Slovenica d.d., NLB Vita d.d. in Prva osebna zavarovalnica d.d.) pa je, da delovni čas klicnega centra ni objavljen na spletnih straneh, kar je prav tako vplivalo na nekoliko nižjo oceno.

Primerjalno ocenjevanje klicnih centrov zavarovalnic je bilo izvedeno v sklopu primerjalnih ocenjevanj, ki jih Mednarodni inštitut za potrošniške raziskave (MIPOR) izvaja v okviru koncesije RS za opravljanje javne službe izvajanja primerjalnih ocenjevanj blaga in storitev. Vse informacije in ugotovitve primerjalnih ocenjevanj so brezplačno dostopne na spletni strani www.potrošnikovZOOM.si . Medije naprošamo, da ob komuniciranju rezultatov primerjalnega ocenjevanja navedejo sofinancerja, tj. Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Jasmina Bevc Bahar
Vodja odnosov z mediji/ Head of PR
Zveza potrošnikov Slovenije
Frankopanska 5, 1000 Ljubljana

Tel: 01 474 06 08
Mobi: 041 387 769
Fax: 01 433 33 71

E-novice

Želite biti na tekočem z aktualnimi novicami?
Naročite se na e-novice še danes!
Joomla Extensions powered by Joobi

Poznate pravice potrošnikov pri uveljavljanju stvarne napake?

www.vemvec.si

Ta stran uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašate z njihovo uporabo. Več o piškotkih ...

Razumem

Katere piškotke uporabljamo na strani in zakaj?


Kaj so piškotki?
Piškotki so sporočila, ki jih strežnik, na katerem je postavljeno posamezno spletno mesto, prenese na obiskovalčev trdi disk. V njih se shranijo podatki za kasnejšo uporabo (obisk), katerih namen je identifikacija obiskovalca spletnega mesta, njegovega spletnega brskalnika in računalnika. 
Piškotki so tako dobri kot slabi, dejstvo pa je, da si brez njih ne moremo niti predstavljati pregledovanja spletnih strani.

Zakaj so piškotki potrebni?
So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.
Na primer:

Piškotki za oglaševanje
Na naši spletni strani ni oglaševalskih piškotov.

Piškotek Facebook
Omogoča deljenje vsebine v spletno družbeno omrežje Facebook.

Piškotek Twitter
Omogoča deljenje vsebine v spletno družbeno omrežje Twitter.

Piškotek za prijavo na e-novice 
Sodi med t.i. 1st party piškotke. Uporabljamo ga le za zabeleženje e-naslova obiskovalca, ki se prijavi na e-novice na strani PotrošnikovZOOM. Z njim ne opravljamo nobene analitike obiskovalcev. Gre za t.i. 1st party piškotek, za katerega ni potrebna izrecna privolitev obiskovalca. Piškotek traja le za čas obiska na spletni strani.

Google & Google Analytics
Google Analytics uporabljamo za analizo prometa na naši spletni strani (število posameznih obiskovalcev, število ogleda vsebin, času preživetem na naši spletni strani, uporabljenih programih za ogled strani). Google Analytics uporabljamo tudi za analizo najbolj zanimivih vsebin na naši spletni strani, ter učinke porabljenega denarja za oglaševanje v Google Adwords, kadar se odločimo za oglaševanje določene besede.

Piškotek Flash 
To je piškotek, ki ga ima na svojem računalniku večina uporabnikov spleta in omogoča ogled spletnih videov ali poslušanje glasovnih posnetkov. Na naši spletni strani je potreben za ogled brošur v načinu listanja in video vsebin. 
Več podatkov o piškotkih Flash je na spletni strani http://helpx.adobe.com/flash-player.html
V primeru, da uporabljate Firefox, lahko izberete opcijo, ki omogoča zaznavo in izbris Flash piškotkov.

Kako pobrišem vse piškotke?

Kako pobrišem posamezen piškotek?

Onemogočenje piškotkov 
Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku. 
Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate. 
- Chrome, https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=sl-sl&p=cpn_cookies
- Firefox http://support.mozilla.org/sl/kb/Kako%20aktivirate%20in%20deaktivirate%20pi%C5%A1kote
- Interne Explorer 9 http://windows.microsoft.com/sl-si/windows7/how-to-manage-cookies-in-internet-explorer-9
- Internet Explorer 7 in 8 http://windows.microsoft.com/sl-si/windows-vista/block-or-allow-cookies
- Opera (stran v angleškem jeziku) http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/
- Safari (stran v angleškem jeziku) http://support.apple.com/kb/PH11913


Če piškotke izključite, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene.

V primeru, da bi nas o piškotkih na naši spletni strani radi še kaj vprašali, vam bomo z veseljem pojasnili! Pišite nam na mipor@zps.si.