Pred nakupom preverite, koliko sladkorja vsebuje, in ali ima dodane aditive.
Nedovoljene prostovoljne navedbe in trditve pogosto zavajajo in vabijo k nakupu Zima je že krepko zakorakala v naše kraje in številni posežejo tudi po prehranskih dopolnilih z vitamini in minerali. Velja zmotno prepričanje, da bomo le z njihovo pomočjo čez zimo ostali zdravi. Marsikdo jih naroči prek spleta, kar z domačega kavča. V primerjalno ocenjevanje nakupa prehranskih dopolnil prek spleta smo vključili osem spletnih trgovin, ki ponujajo prehranska dopolnila z vitamini in minerali ter preverili, kakšne možnosti nakupa nam spletne trgovine ponujajo, kako predstavljajo in oglašujejo izbrana prehranska dopolnila in, ali označba na spletu vsebuje vse obvezne in potrebne informacije. Štirje izmed osmih ocenjevanih ponudnikov so na nedovoljen način predstavljali in oglaševali izdelke na spletu. Sicer je bila nakupna izkušnja po ocenah ocenjevalcev zelo dobra, zamud pri dostavi ni.
Sadni čaji so med slovenskimi potrošniki zelo priljubljeni, na kar kaže tudi pestra ponudba na trgovskih policah. Tokratno primerjalno ocenjevanje trinajstih sadnih mešanic čajev z gozdnimi sadeži različnih blagovnih in trgovskih znamk, ki smo ga izvedli na MIPORju, je ponovno potrdilo, da se za slikami sadežev na embalaži čajev skrivajo zgolj prazne obljube.
Obiščite nas na sejmu Narava-zdravje, ki bo potekal med 29. 11. in 2. 12. 2018 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Obiščete nas lahko kar treh stojnicah: Potrošnikov ZOOM, Veš, kaj ješ in stojnici za člane ZPS.
Čeprav je danes zaradi večje ozaveščenosti življenje invalidov precej lažje kot nekoč, jim pri vsakodnevnih opravilih – kot je na primer nakupovanje – na poti stojijo številne ovire. Skupaj z Jeanom, ki uporablja električni invalidski voziček, smo se podali v ljubljanske trgovine, kjer smo ocenjevali dostopnost trgovin, parkirišča in toaletne prostore, namenjene invalidom, mimogrede pa preverili še dostopnost mestnega avtobusa.
V okviru spremljevalnega programa razstave Body Worlds na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani, smo pripravili predavanje o primerjalnem ocenjevanju živil.
Številne ovire za uporabnike invalidskih vozičkov pri opravljanju vsakdanjih opravil. Zaradi večje ozaveščenosti je življenje invalidov danes precej lažje kot nekoč, a jim pri vsakodnevnih opravilih – kot je na primer nakupovanje – na poti še vedno stojijo številne ovire. Skupaj z uporabnikom invalidskega vozička smo na MIPORju ocenjevali, kako (ne)dostopni so za uporabnike invalidskih vozičkov vstopi na avtobus, vstopi v trgovino in gibanje v sami trgovini, kako dostopni in ustrezni so toaletni prostori ter s kakšnimi izzivi se srečujejo na parkirišču.
Nimate časa ali volje za pripravo kosila? Ste dobili nenapovedan obisk prijateljev, pa nimate pri roki nobenih prigrizkov? Dostava pice je lahko v takih primerih priročna rešitev za potešitev lakote. Čeprav gre za razmeroma preprosto storitev, določena pozornost pri naročanju ne bo odveč. V tokratno primerjano ocenjevanje smo pod drobnogled vzeli deset ponudnikov, pri katerih sodelujoči v anketi najpogosteje naročajo dostavo pice. Tako smo pri petih ponudnikih v Ljubljani, treh v Mariboru in dveh v Kopru skupno opravili 12 naročil in preverili, kako poteka storitev naročanja in dostave pice margerita.
Parkirne hiše so sodobni silosi, v katere je mogoče na sorazmerno majhno površino spraviti nekaj sto avtomobilov. Številni se med vožnjo in parkiranjem v njih počutijo nelagodno ali jih je celo strah, praktično pa ni nikogar, ki ne bi kdaj zarobantil nad (pre)ozkimi parkirnimi prostori.
Sporočilo za javnost: Primerjalno ocenjevanje toaletnih prostorov na slovenskih železniških postajah
Čistoča na visoki ravni, a v oči bode zastarelost in pomanjkljiva funkcionalnost.
Izteka se dvoletno obdobje izvajanja javne službe ocenjevanja blaga in storitev, ki jo sofinancira MInistrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Potrošniki so informacije odlično sprejeli, saj je spletno stran www.potrošnikovZOOM.si obiskali skoraj 100.000 potrošnikov.
Na MIPORju so v okviru izvajanja primerjalnega ocenjevala poklicali klicne centre osmih slovenskih zavarovalnic, ki ponujajo življenjska zavarovanja in jim zastavili nekaj vprašanj v zvezi z njihovo ponudbo. Ocenjevali so odzivnost, čas čakanja, prijaznost do uporabnika ter kakovost in natančnost odgovorov – torej, ali se lahko potrošnik zanese na informacije, ki jih prejme s strani telefonskih svetovalcev. V večini primerov DA.