Zvrtati morate luknjo v beton ali očistiti tlakovce pred hišo, pa nimate pravega orodja? Prva ideja je verjetno nakup, po možnosti čim cenejši. Dejansko pa je boljša ideja izposoja orodja, za čas, ko ga potrebujete. Preverili smo ponudbo na trgu in ugotovili, da možnosti izposoje so, orodje, ki je na voljo, pa je dovolj kakovostno.
Ko smo načrtovali prispevek o nakupu zelenjave, nismo imeli v mislih nakupovanja po spletu. Obiskati smo želeli oddelke z zelenjavo v običajnih trgovinah in trgovskih centrih. A vmes je prišlo do epidemije in številni potrošniki so se prestavili v spletne trgovine, zato smo se odločili, da jim sledimo.
Pojasnilo: naročila smo opravili ob koncu aprila 2020, torej v času epidemije in posebnih ukrepov. Uporabniška izkušnja odraža takratno stanje in se je od takrat lahko spremenila.
Storitve mobilne telefonije uporabljamo praktično vsi večkrat na dan. A to ne pomeni, da vsi tudi obvladamo vse podrobnosti, zato je prav, da ob morebitnem dvomu uporabimo možnost, ki jo ponujajo vsi operaterji: klicni center. Kljub številnim drugim elektronskim potem, kot so elektronska pošta, družbena omrežja ali neposredno sporočanje, ostajajo klici po telefonu še vedno najbolj pogost stik uporabnikov in operaterjev. Po dveh letih in pol smo ponovno preverili, kako se izkažejo z odgovori na ne preveč zahtevna vprašanja.
Zima je že krepko zakorakala v naše kraje in številni posežejo tudi po prehranskih dopolnilih z vitamini in minerali. Velja zmotno prepričanje, da bomo le z njihovo pomočjo čez zimo ostali zdravi. Marsikdo jih naroči prek spleta, kar z domačega kavča.
Čeprav je danes zaradi večje ozaveščenosti življenje invalidov precej lažje kot nekoč, jim pri vsakodnevnih opravilih – kot je na primer nakupovanje – na poti stojijo številne ovire. Skupaj z Jeanom, ki uporablja električni invalidski voziček, smo se podali v ljubljanske trgovine, kjer smo ocenjevali dostopnost, parkirišča in toaletne prostore namenjene invalidom, mimogrede pa preverili še mestni avtobus.
Nimate časa ali volje za pripravo kosila? Ste dobili nenapovedan obisk prijateljev, pa nimate pri roki nobenih prigrizkov? Dostava pice je lahko v takih primerih priročna rešitev za potešitev lakote. Čeprav gre za razmeroma preprosto storitev, določena pozornost pri naročanju ne bo odveč.
Primerjalno smo ocenjevali klicne centre zavarovalnic in preverili, ali se lahko zanesete na informacije, ki jih prejmete s strani telefonskih svetovalcev.
Priporočljivo za smuči, manj za čevlje!
Smučarska sezona je z božično-novoletnimi prazniki doživela prvi vrhunec, a glavni smučarski dnevi šele prihajajo. Če nimate opreme ali pa bi zgolj radi preizkusili, koliko smučarskega znanja ste prenesli iz preteklih zim, je zagotovo najbolje, da si opremo izposodite na smučišču. Pri tokratnem ocenjevanju smo se posvetili možnostim izposoje, ki jih ponuja sedem slovenskih smučarskih centrov tik ob smučišču.
Dandanes se vse pogosteje odločamo za nakupe kar iz domačega naslanjača. Če je še pred nekaj leti veljalo, da na spletnih straneh zavarovalnic morda najdemo le mrežo poslovalnic, kontaktne podatke in nekaj skopih opisov različnih vrst zavarovanj, se sodobnemu načinu življenja počasi prilagaja tudi zavarovalni trg. Tokrat smo zato preverili, kakšne možnosti imate, če se želite podrobneje pozanimati o različnih zavarovanjih, ali zavarovanje celo skleniti, ne da bi vam bilo sploh treba zapustiti domače stanovanje.
Med težavami, s katerimi se srečujejo potrošniki, so telekomunikacijske storitve v zadnjih nekaj letih med najbolj perečimi. Ne gre toliko za to, da bi operaterji namenoma delovali v nasprotju s potrebami uporabnikov, pač pa predvsem za dejstvo, da so tovrstne storitve kompleksne in zahtevajo dobršno stopnjo razumevanja. Zato bi pričakovali, da ob sklepanju pogodbe uslužbenci posebej pazijo na to, da potrošnikom razložijo posebnosti naročniškega razmerja, jih morebiti opozorijo na najbolj pogoste težave in jim skušajo priporočiti takšen paket storitev, ki bo kar najbolje zadovoljeval njihove potrebe. V tokratnem ocenjevanju smo preverili, ali to res drži.