Ugledati jih je mogoče povsod: na rekah, jezerih in morjih. Od daleč je videti, kot da bi nekdo stal na vodi in vihtel veslo. Seveda stoji na trdni ali napihljivi deski, ki jih najraje rečemo sup, veslanju na njej pa supanje.
V začetku vročega poletja smo preverili, kaj ponujajo v izposojevalnicah in ugotovili, da si je sup res mogoče izposoditi marsikje, a ni nujno, da boste pri tem tudi najbolj zadovoljni. 9 izposojevalnic smo lahko ocenili, pri 2 smo ostali pred zaprtimi vrati.
Kot smo lahko ugotovili med našim obiskom izposojevalnic, je večina desk za stoječe veslanje namenjenih izposoji manj veščim, morda celo začetnikom.
Če kdaj, je pozimi čas za redno pranje avtomobila. Preverili in ocenili smo 12 samodejnih avtopralnic v različnih slovenskih krajih in ugotavljali, ali res omogočajo učinkovito, hitro in udobno čiščenje zunanjosti avtomobila.
Samodejne avtopralnice, ki smo jih obiskali in ocenili , so samo ena od možnosti za pranje avtomobila. Avtomobil lahko operete sami, na domačem dvorišču, ga zapeljete v samopostrežne avtopralnice ali pa ga prepustite ročnemu pranju. Priporočljivo je tudi, da vsaj občasno očistite tudi notranjost.
Preverili smo, kako učinkoviti in koristni so navidezni spletni svetovalci na spletnih straneh slovenskih telekomunikacijskih operaterjev. Rezultati so daleč od vzpodbudnih.
Da so pametni digitalni pomočniki mogoči in uporabni, pričajo Googlova pomočnica ter najmanj še Applova Siri in Amazonova Alexa. Zanimivo je, da gre vedno za ženske, a pomembno je, da vse razumejo kontekst pogovora, ne pa, da v vprašanju prepoznajo zgolj nekaj ključnih besed.
Zvrtati morate luknjo v beton ali očistiti tlakovce pred hišo, pa nimate pravega orodja? Prva ideja je verjetno nakup, po možnosti čim cenejši. Dejansko pa je boljša ideja izposoja orodja, za čas, ko ga potrebujete. Preverili smo ponudbo na trgu in ugotovili, da možnosti izposoje so, orodje, ki je na voljo, pa je dovolj kakovostno.
Ko smo načrtovali prispevek o nakupu zelenjave, nismo imeli v mislih nakupovanja po spletu. Obiskati smo želeli oddelke z zelenjavo v običajnih trgovinah in trgovskih centrih. A vmes je prišlo do epidemije in številni potrošniki so se prestavili v spletne trgovine, zato smo se odločili, da jim sledimo.
Pojasnilo: naročila smo opravili ob koncu aprila 2020, torej v času epidemije in posebnih ukrepov. Uporabniška izkušnja odraža takratno stanje in se je od takrat lahko spremenila.
Storitve mobilne telefonije uporabljamo praktično vsi večkrat na dan. A to ne pomeni, da vsi tudi obvladamo vse podrobnosti, zato je prav, da ob morebitnem dvomu uporabimo možnost, ki jo ponujajo vsi operaterji: klicni center. Kljub številnim drugim elektronskim potem, kot so elektronska pošta, družbena omrežja ali neposredno sporočanje, ostajajo klici po telefonu še vedno najbolj pogost stik uporabnikov in operaterjev. Po dveh letih in pol smo ponovno preverili, kako se izkažejo z odgovori na ne preveč zahtevna vprašanja.
Zima je že krepko zakorakala v naše kraje in številni posežejo tudi po prehranskih dopolnilih z vitamini in minerali. Velja zmotno prepričanje, da bomo le z njihovo pomočjo čez zimo ostali zdravi. Marsikdo jih naroči prek spleta, kar z domačega kavča.