- Podrobnosti
Čeprav je danes zaradi večje ozaveščenosti življenje invalidov precej lažje kot nekoč, jim pri vsakodnevnih opravilih – kot je na primer nakupovanje – na poti stojijo številne ovire. Skupaj z Jeanom, ki uporablja električni invalidski voziček, smo se podali v ljubljanske trgovine, kjer smo ocenjevali dostopnost, parkirišča in toaletne prostore namenjene invalidom, mimogrede pa preverili še mestni avtobus.
- Podrobnosti
Nimate časa ali volje za pripravo kosila? Ste dobili nenapovedan obisk prijateljev, pa nimate pri roki nobenih prigrizkov? Dostava pice je lahko v takih primerih priročna rešitev za potešitev lakote. Čeprav gre za razmeroma preprosto storitev, določena pozornost pri naročanju ne bo odveč.
- Podrobnosti
Primerjalno smo ocenjevali klicne centre zavarovalnic in preverili, ali se lahko zanesete na informacije, ki jih prejmete s strani telefonskih svetovalcev.
- Podrobnosti
Priporočljivo za smuči, manj za čevlje!
Smučarska sezona je z božično-novoletnimi prazniki doživela prvi vrhunec, a glavni smučarski dnevi šele prihajajo. Če nimate opreme ali pa bi zgolj radi preizkusili, koliko smučarskega znanja ste prenesli iz preteklih zim, je zagotovo najbolje, da si opremo izposodite na smučišču. Pri tokratnem ocenjevanju smo se posvetili možnostim izposoje, ki jih ponuja sedem slovenskih smučarskih centrov tik ob smučišču.
- Podrobnosti
Dandanes se vse pogosteje odločamo za nakupe kar iz domačega naslanjača. Če je še pred nekaj leti veljalo, da na spletnih straneh zavarovalnic morda najdemo le mrežo poslovalnic, kontaktne podatke in nekaj skopih opisov različnih vrst zavarovanj, se sodobnemu načinu življenja počasi prilagaja tudi zavarovalni trg. Tokrat smo zato preverili, kakšne možnosti imate, če se želite podrobneje pozanimati o različnih zavarovanjih, ali zavarovanje celo skleniti, ne da bi vam bilo sploh treba zapustiti domače stanovanje.
- Podrobnosti
Med težavami, s katerimi se srečujejo potrošniki, so telekomunikacijske storitve v zadnjih nekaj letih med najbolj perečimi. Ne gre toliko za to, da bi operaterji namenoma delovali v nasprotju s potrebami uporabnikov, pač pa predvsem za dejstvo, da so tovrstne storitve kompleksne in zahtevajo dobršno stopnjo razumevanja. Zato bi pričakovali, da ob sklepanju pogodbe uslužbenci posebej pazijo na to, da potrošnikom razložijo posebnosti naročniškega razmerja, jih morebiti opozorijo na najbolj pogoste težave in jim skušajo priporočiti takšen paket storitev, ki bo kar najbolje zadovoljeval njihove potrebe. V tokratnem ocenjevanju smo preverili, ali to res drži.
- Podrobnosti
Ko odhajamo na pot, se nam kaj lahko zgodi, da ob načrtovanju poti, prenočišč, ogledov in drugih aktivnosti hitro pozabimo na sklenitev zavarovanja, ki nas bo ščitilo tudi v primeru, da se nam v tujini zgodi kaj neprijetnega. Ker se na to velikokrat spomnimo šele zadnji trenutek, smo v okviru primerjalnega ocenjevanja preverili, koliko si pri izbiri ustreznega zavarovanja lahko pomagamo s podatki in možnostmi, ki jih zavarovalnice ponujajo na spletu. V pomoč vam ponujamo tudi nekaj splošnih napotkov in usmeritev o tem, kako izbrati.
- Podrobnosti
Primerjalno ocenjevanje klicnih centrov šestih največjih dobaviteljev električne energije.
- Podrobnosti
Ocenjevanje klicnih centrov slovenskih mobilnih operaterjev.